Uživatel nepřihlášen
Blog Mythix
RSS kanál blogu
Píše: Mythix - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Blog Mythix

Need for Speed: Payback – cesta zpět!

Sobota 11.11.2017 23:43 - Autor: Mythix
To se mi líbí

Need for Speed: Payback – cesta zpět!Minulý rok si populární závodní série vzala volno, aby zapracovala na chybách minulých a přivezla nám díl, který si tolik přejeme. Lidi volali po Undergroundu 3 říznutým Most Wanted. Namísto toho tu máme docela jinou hru. Po dvou letech je tu Need for Speed: Payback a v mé recenzi se dočtete, jak tohle pokračování bylo uřízeno.

Vítejte ve Fortune Valley

Need for Speed je slavná herní série, která je tu už s námi 23 let, což je úctyhodné číslo. Vzhledem k takovému počtu jsme mohli zažít, jak ty skvělé díly a taky ty špatné. Nejčerstvější je však titul Need for Speed z roku 2015, který měl být takovým restartem série, ale experiment v podobě hraných filmečků bohužel nevyšel. Vývojáři se rozhodli vzít pauzu a na novém díle zapracovat. Payback měl být dílem, který nám měl připomenout skvělé závodní zážitky a poskytnout nám nezapomenutelnou zábavu. V tomto díle jsem strávila už mnoho času, abych vám mohla přinést své dojmy. Hlavní příběh vám představí Tylera Morgana, který si užívá závodů s přáteli na plný plyn. Jak už to tak bývá, přijde o všechno a dostane nabídku, která se neodmítá. Líbí se mi fakt, že už hned od začátku můžete jezdit a užívat si hru ve velkém. Nenajdete v ní nijak zbytečně dlouhé tutoriály, ale už jen takovou textovou pomoc na začátku závodu, který jste ještě nejeli. Jde o příjemnou změnu oproti dílu Rivals, kde byli instruktážní videjka. Po velice zajímavém úvodu se příběh bohužel štěpí na nutnost splnit: drifty, závody a zběsilé honičky policie. Pokud všechny tyto požadované aktivity nesplníte, nebudete moci pokračovat v příběhu dál.

 

Fortune Valley
Fortune Valley

Aktivity

Od chvíle, kdy začnete plnit požadované aktivity, začnete pociťovat určitou šablonovitost. Každá aktivita má pět samostatných závodů a tak to je u všeho. Splníte je, objeví se vám možnost pokračovat v příběhu a pak se objeví nové aktivity a tak se to děje prakticky až do konce hry. Nejsou to však jen závody, které zdobí minimapu, ale ve Fortune Valley najdete i další možnosti, jak se zabavit. Zde už začne na závodnickou strunu hrát inspirace Forzy Horizon 3. Pokud jste ji hráli, moc dobře víte, že tam jsou věci, které můžete plnit: dosáhnou určité rychlosti, projet určitý úsek na danou rychlost, udělat skok, drift a další. Tohle vás čeká i v Need for Speed: Payback akorát s tím rozdílem, že mi to přijde jednodušší. Nejvíce primitivní jsou ale policejní honičky, ty jsou naprosto naskriptované a neužijete si zábavu, kterou si pamatujete z dílu Most Wanted. Budete projíždět checkpointy až do chvíle, kdy přijde konec trasy a vaši nepřátelé záhadně zmizí. Zbavování se policejních aut je velmi jednoduché, protože nyní jsou policejní auta jako hadroví panáci, dvakrát do nich bouchnete a oni se skácí k zemi v doprovodu krátké filmové sekvence. Pokud si myslíte, že je potkáte, když budete projíždět jen tak městem, můžete na to rovnou zapomenout.

 



Cesta zpět

Zbytek Paybacku je zabalen do nelogičnosti a jednoduchosti. I když NFS série byla povětšinou arkádová záležitost, nyní můžete driftovat, i když narazíte do překážky. Multiplier si můžete dokonce pozastavit, když zapnete nitro. Celé je to jednoduché a postrádá to jakoukoli výzvu. Model poškození se nijak nezlepšil, když narazíte velkou rychlostí do jiného auta, po krátké cutscéně se respawnete někde na trase. Dalším negativem jsou pro mě nesympatické hlavní postavy, které jsou vázaný k určitému typu auta (race, off-road, drift, drag a runner).  Jejich výběr je pestrý a potěší každého fanouška závodních her, bohužel mi přijde, že se všichni řídí stejně. Navíc je tu i možnost získat auto, když porazíte bosse. Dostanete stopu, najdete ji na mapě a pokud sesbíráte určitý počet, získáte zbrusu nové auto do vaší sbírky něco jako ve Forze Horizon 3. Nicméně se mi Payback líbí více než předchozí díl Need for Speed. Vadí mi sice filmečky typu Michal Bay, ale samotné závodění mě baví. Není to sice na dlouhou zábavu, ale jako odreagování mi to stačí.



Upgrade?

Nejhorší částí hry je pro mě upgrade systém. Už to není o tom, jak si vytuníte auto nebo koupíte součástky. Nyní je to o kartičkách, které si budete vybírat a vkládat do svého auta. Jedná se o hodně gamblerskou záležitost, protože po každém závodu si zvolíte jen jednu ze tří kart. Můžete si je pak i vytočit nebo koupit v obchodě. Těchto kartiček můžete mít maximálně šest a jdou zakoupit i za reálné peníze. Další věcí, která je zpoplatněna, je rychle cestování. Nechápu proč je to zpoplatněno zrovna takovou částkou, ale asi to má donutit více jezdit nebo nevím. Další možností, jak přijít k penězům jsou “Shipmenty“. Jedná se prakticky o zásilku, která může obsahovat peníze a další užitečné věci. Asi se ptáte, jak moc je tento upgrade systém zábavný? Lze to napsat tak, že hře je naprosto jedno kolikrát jste jeli stejný závod kvůli lepší kartičky nebo kolik bodů jste protočily, vždycky o dalším vašem vývoji rozhodne štěstí, což je podle mě horší než v případě předchozího dílu. Všechny závody totiž vyžadují určitou úroveň auta, kterou si zvyšujete jen díky kartičkám a pokud se z dané úrovně nemůžete dlouho dostat, pocítíte po nějakém čase frustraci. Co se týká tuningu aut, dá se srovnat s předchozím dílem. Hra vám umožní si změnit barvu vozidla, dát si nějaké ty neony, trapné polepy, vlastní poznávací značku a další věci.


Krása, která se vytratila

Nejvíce smíšené pocity mám z grafiky hry a vybraných písniček. Svět Fortune Valleys působí mrtvě, prázdně a tak trošku i nezajímavě. NFS: Payback na mě působí dojmem nedodělané hry, protože mi přijde, že v jeho světě je těch hluchých míst hromada. Pokud srovnáte The Crew a tohle, svět The Crew se mi líbí prostě víc. Chci tím napsat, že tím jaké má hra požadavky, by každý hráč čekal lepší grafické zpracování světa i jeho okolí. Je to takové všelijaké, ale myslím si, že tohle musí prozkoumat a ohodnotit každý závodník sám. Need for Speed dorazil do cíle sice po dvou letech, ale mám takový pocit, že to vzal velkou oklikou. Lineárnost dýchá na kapotu na každém okruhu, takže pokud očekáváte víc, budete nejspíše zklamaní. Jestliže se chcete pobavit jako já, odreagovat se, zajezdit si a neřešit nějaká negativa, je tento díl přímo pro vás. Jestliže vám ale mohu vřele doporučit, jakou hru si zvolit, kupte si Forzu Horizon 3 namísto nového NFS, protože letos dorazil Payback na stupínek vítězů jako poslední.

Need for Speed: Payback na PC, PS4, Xbox One Hodnocení hry
Skóre hry 6 6/10
Need for Speed: Payback
» Více o hře
Líbí se mi
  • Hodně aktivit
  • Pestrý výběr vozidel
Vadí mi
  • Lineární honičky aut
  • Stejná šablonovitost aktivit
  • Nelogičnost určitých mechanik
  • RNG Kartičky
  • "Prázdný herní svět"
  • "Všelijaká grafika"
Verdikt: NFS: Payback je průměrnou závodní hrou, která mě baví, ale nevydržím u ní nijak dlouho. Hodně zásadních věcí dělá špatně a proto doporučuji Forzu jako náhradu, která to podle mě má vyřešené líp. Pokud si chcete zajezdit a neřešit negativa, můžete hru vyzkoušet. Pro mě je to jen o bod lepší než předchozí NFS, bohužel.
Tisk
Hodnocení:
( Zbývá 7 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Need for Speed: Payback – cesta zpět!
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
scobra    No tak to rozhodně není :)scobrascobra2949    16.11.2017 11:58 scobra

@ odpověď na komentář od Ljuk88:No tak to rozhodně není :)

Ljuk88 napsal:No je to tak na 3/10, jeste vetsi lejno jak minule dil, a to je co rict, protoze uz ten byl otresne.

Semuel    Opět hezky napsané, dobře se to čte, bez pocitu že k dočtení je třeba káva či něco jiného.

Ohledně hodnocení nemůžu ani souhlasit ani nesouhlasit, hra mi leží na zadní sedačce auta a jen čeká až se na ní dnes večer vrhnu :)

Pak až budu srovnávat své zkušenosti s autorčiným hodnocením.
Semuelsemuel7507
    14.11.2017 16:16
Semuel

Opět hezky napsané, dobře se to čte, bez pocitu že k dočtení je třeba káva či něco jiného.

Ohledně hodnocení nemůžu ani souhlasit ani nesouhlasit, hra mi leží na zadní sedačce auta a jen čeká až se na ní dnes večer vrhnu :)

Pak až budu srovnávat své zkušenosti s autorčiným hodnocením.

Ayreas   1x   Stručně, jasně popsané a jen mě to utvrdilo v tom, že není o co stát. Díky ;-)
Včera sem chvíli koukal na gameplay a nuda nuda nuda, hlavně sem zrovna viděl tu "honičku" s policajty a ta jejich inteligence je na úrovni 0 :-D Dál mi přišlo, že město totálně mrtvé, plus některé budovy strašně odflaklé textury ... no nic :nah:
Ayreasayreas57206
    14.11.2017 07:45
Ayreas

Stručně, jasně popsané a jen mě to utvrdilo v tom, že není o co stát. Díky ;-)
Včera sem chvíli koukal na gameplay a nuda nuda nuda, hlavně sem zrovna viděl tu "honičku" s policajty a ta jejich inteligence je na úrovni 0 :-D Dál mi přišlo, že město totálně mrtvé, plus některé budovy strašně odflaklé textury ... no nic :nah:

Ljuk88   1x   No je to tak na 3/10, jeste vetsi lejno jak minule dil, a to je co rict, protoze uz ten byl otresne.Ljuk88ljuk8875031    14.11.2017 07:44 Ljuk88

No je to tak na 3/10, jeste vetsi lejno jak minule dil, a to je co rict, protoze uz ten byl otresne.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Lincoln    Souhlasím. Pocit z rychlosti tam prostě není vůbec. Město je strašně poloprázdné. Jako po apokalypse a to je Vegas? Víc provozu bylo i v NFS2. To, že mě hra nutí jet pořád koridorem mě přestává bavit a ty trapné namachrované hlášky co vypouští mne vždycky akorát tak vytočí :D Chce si to hrát na Forzu a přitom je to takový nijaký. Zvuky jsou super, vypnutí motoru bomba. Doskakující textury otřesné. Nevím co si o tom myslet :) Máte těžkou práci s recenzí :DLincolnlincoln21233    14.11.2017 07:07 Lincoln

@ odpověď na komentář od Miky:Souhlasím. Pocit z rychlosti tam prostě není vůbec. Město je strašně poloprázdné. Jako po apokalypse a to je Vegas? Víc provozu bylo i v NFS2. To, že mě hra nutí jet pořád koridorem mě přestává bavit a ty trapné namachrované hlášky co vypouští mne vždycky akorát tak vytočí :D Chce si to hrát na Forzu a přitom je to takový nijaký. Zvuky jsou super, vypnutí motoru bomba. Doskakující textury otřesné. Nevím co si o tom myslet :) Máte těžkou práci s recenzí :D

Miky napsal:A kam si se až dostala? Mě to totiž přijde ke konci hry stále lepší. Konečně mám u těch superaut pocit z rychlosti, který na začátku dost chybí.

Za noc projdeš tak možná singl, ale velkou část tvoří multiplayer. Hele být první neznamená hned, že máš tu nejlepší recenzi ;-) Já měl v plánu NFS: Payback recku vydat dneska, ale ráno jsem si řekl, že to neudělám a raději budu ještě hrát. Ono se to nepo.... ;-)

Bruce Wayne    Mělo by to jít obejít tím že smažeš lokální save a spustíš klienta v Offline režimu... Takhle jsem mazal sejvy z AC Unity v Uplayi - pochybuji, že Origin by to měl mít jinak... :-)Bruce Waynebruce-wayne24219    14.11.2017 00:08 Bruce Wayne

@ odpověď na komentář od carhrozny:Mělo by to jít obejít tím že smažeš lokální save a spustíš klienta v Offline režimu... Takhle jsem mazal sejvy z AC Unity v Uplayi - pochybuji, že Origin by to měl mít jinak... :-)

carhrozny napsal:Mne sa minulý diel páčil a jediné čo mi na ňom vadilo, že sa nedá dať nanovo nová hra. V tomto dieli sa asi tiež nedá dať nová hra, že? Aspoň som to nikde na videách nevidel. Proste ak hru začnete restart je nemožný :(
Crew to má podobne. Odohral som jeden štát, potom som to pol roka nehral a už sa teraz v tom strácam.... nedá sa to hrať a odznova to nejde. Hry takéhoto typu mi pijú krv.

Mythix    Nejde nová hra, to je pravda, tvá uložená pozice je na cloudu, takže je to nemožný :(Mythixmythix30055    13.11.2017 22:41 Mythix

@ odpověď na komentář od carhrozny:Nejde nová hra, to je pravda, tvá uložená pozice je na cloudu, takže je to nemožný :(

carhrozny napsal:Mne sa minulý diel páčil a jediné čo mi na ňom vadilo, že sa nedá dať nanovo nová hra. V tomto dieli sa asi tiež nedá dať nová hra, že? Aspoň som to nikde na videách nevidel. Proste ak hru začnete restart je nemožný :(
Crew to má podobne. Odohral som jeden štát, potom som to pol roka nehral a už sa teraz v tom strácam.... nedá sa to hrať a odznova to nejde. Hry takéhoto typu mi pijú krv.

carhrozny    Mne sa minulý diel páčil a jediné čo mi na ňom vadilo, že sa nedá dať nanovo nová hra. V tomto dieli sa asi tiež nedá dať nová hra, že? Aspoň som to nikde na videách nevidel. Proste ak hru začnete restart je nemožný :(
Crew to má podobne. Odohral som jeden štát, potom som to pol roka nehral a už sa teraz v tom strácam.... nedá sa to hrať a odznova to nejde. Hry takéhoto typu mi pijú krv.
carhroznycarhrozny27972
    13.11.2017 21:42
carhrozny

Mne sa minulý diel páčil a jediné čo mi na ňom vadilo, že sa nedá dať nanovo nová hra. V tomto dieli sa asi tiež nedá dať nová hra, že? Aspoň som to nikde na videách nevidel. Proste ak hru začnete restart je nemožný :(
Crew to má podobne. Odohral som jeden štát, potom som to pol roka nehral a už sa teraz v tom strácam.... nedá sa to hrať a odznova to nejde. Hry takéhoto typu mi pijú krv.

Mythix    72% :)Mythixmythix30055    13.11.2017 18:18 Mythix

@ odpověď na komentář od Miky:72% :)

Miky napsal:Tak se koukni do hry, kde máš statistiky ;-)

Miky člen redakce    Tak se koukni do hry, kde máš statistiky ;-)Mikymiky3    13.11.2017 17:50 Miky

@ odpověď na komentář od Mythix:Tak se koukni do hry, kde máš statistiky ;-)

Mythix napsal:Já nevím, kam jsem se dostala ale dá se to označit jako bod selhání, kdy se mi moc hrát dál nechce :) Už to mám jen na odreagování. Nepíšu tu, že moje recenze je nejlepší, ale nenapsala jsem ji po půl hodině :)

Jinak v mp sw jsem strávila snad celý trial už čekám jen na půlnoc :) Mám připravenou šablonu, mám samostatnou stránku o multaku a bude to má nejdelší a propracovaná recenze snad :)

Mythix    Já nevím, kam jsem se dostala ale dá se to označit jako bod selhání, kdy se mi moc hrát dál nechce :) Už to mám jen na odreagování. Nepíšu tu, že moje recenze je nejlepší, ale nenapsala jsem ji po půl hodině :)

Jinak v mp sw jsem strávila snad celý trial už čekám jen na půlnoc :) Mám připravenou šablonu, mám samostatnou stránku o multaku a bude to má nejdelší a propracovaná recenze snad :)
Mythixmythix30055
    13.11.2017 16:37
Mythix

@ odpověď na komentář od Miky:Já nevím, kam jsem se dostala ale dá se to označit jako bod selhání, kdy se mi moc hrát dál nechce :) Už to mám jen na odreagování. Nepíšu tu, že moje recenze je nejlepší, ale nenapsala jsem ji po půl hodině :)

Jinak v mp sw jsem strávila snad celý trial už čekám jen na půlnoc :) Mám připravenou šablonu, mám samostatnou stránku o multaku a bude to má nejdelší a propracovaná recenze snad :)

Miky napsal:A kam si se až dostala? Mě to totiž přijde ke konci hry stále lepší. Konečně mám u těch superaut pocit z rychlosti, který na začátku dost chybí.

Za noc projdeš tak možná singl, ale velkou část tvoří multiplayer. Hele být první neznamená hned, že máš tu nejlepší recenzi ;-) Já měl v plánu NFS: Payback recku vydat dneska, ale ráno jsem si řekl, že to neudělám a raději budu ještě hrát. Ono se to nepo.... ;-)

Desert_Eagle_5    Hezká recenze, ale i bez ní bych se rozhodl stejně. Série NFS PRO MĚ OSOBNĚ SKONČILA.
A jak již někteří zde psali i já se raději vrátím k původní underground a most wanted.
Desert_Eagle_5desert_eagle_565267
    13.11.2017 14:52
Desert_Eagle_5

Hezká recenze, ale i bez ní bych se rozhodl stejně. Série NFS PRO MĚ OSOBNĚ SKONČILA.
A jak již někteří zde psali i já se raději vrátím k původní underground a most wanted.Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Miky člen redakce    A kam si se až dostala? Mě to totiž přijde ke konci hry stále lepší. Konečně mám u těch superaut pocit z rychlosti, který na začátku dost chybí.

Za noc projdeš tak možná singl, ale velkou část tvoří multiplayer. Hele být první neznamená hned, že máš tu nejlepší recenzi ;-) Já měl v plánu NFS: Payback recku vydat dneska, ale ráno jsem si řekl, že to neudělám a raději budu ještě hrát. Ono se to nepo.... ;-)
Mikymiky3
    13.11.2017 14:03
Miky

@ odpověď na komentář od Mythix:A kam si se až dostala? Mě to totiž přijde ke konci hry stále lepší. Konečně mám u těch superaut pocit z rychlosti, který na začátku dost chybí.

Za noc projdeš tak možná singl, ale velkou část tvoří multiplayer. Hele být první neznamená hned, že máš tu nejlepší recenzi ;-) Já měl v plánu NFS: Payback recku vydat dneska, ale ráno jsem si řekl, že to neudělám a raději budu ještě hrát. Ono se to nepo.... ;-)

Mythix napsal:Než já bych dohrála ten příběh, tak nevím, kdy by to bylo a myslím si, že u závodní hry není důležité dohrát příběh :) Taky nerada píšu recenze, když hru nedohraju, ale pořád lepší než psát recenzi na hru, o které nevíš nic :) Od půlnoci budu hrát SW a to ta recenze bude lepší, protože mám v plánu to za tu noc projet :D :D :D

Mythix    Než já bych dohrála ten příběh, tak nevím, kdy by to bylo a myslím si, že u závodní hry není důležité dohrát příběh :) Taky nerada píšu recenze, když hru nedohraju, ale pořád lepší než psát recenzi na hru, o které nevíš nic :) Od půlnoci budu hrát SW a to ta recenze bude lepší, protože mám v plánu to za tu noc projet :D :D :DMythixmythix30055    13.11.2017 14:01 Mythix

@ odpověď na komentář od Miky:Než já bych dohrála ten příběh, tak nevím, kdy by to bylo a myslím si, že u závodní hry není důležité dohrát příběh :) Taky nerada píšu recenze, když hru nedohraju, ale pořád lepší než psát recenzi na hru, o které nevíš nic :) Od půlnoci budu hrát SW a to ta recenze bude lepší, protože mám v plánu to za tu noc projet :D :D :D

Miky napsal:Na homepage Zingu půjde, ale až za pár dnů. Prvně tam dám tu svou, kterou snad brzy budu mít hotovo. Aha, já jsem na konci, čeká mě posledních pár závodů, tak počítám, že dneska dohraju. Já právě nechci psát recenzi na hru, když ji nemám dohranou, když je tam ten příběh, ale ono to asi tak nevadí - už jen z důvodu, že všichni víme, jak to skončí.

Miky člen redakce    Na homepage Zingu půjde, ale až za pár dnů. Prvně tam dám tu svou, kterou snad brzy budu mít hotovo. Aha, já jsem na konci, čeká mě posledních pár závodů, tak počítám, že dneska dohraju. Já právě nechci psát recenzi na hru, když ji nemám dohranou, když je tam ten příběh, ale ono to asi tak nevadí - už jen z důvodu, že všichni víme, jak to skončí.Mikymiky3    13.11.2017 13:01 Miky

@ odpověď na komentář od Mythix:Na homepage Zingu půjde, ale až za pár dnů. Prvně tam dám tu svou, kterou snad brzy budu mít hotovo. Aha, já jsem na konci, čeká mě posledních pár závodů, tak počítám, že dneska dohraju. Já právě nechci psát recenzi na hru, když ji nemám dohranou, když je tam ten příběh, ale ono to asi tak nevadí - už jen z důvodu, že všichni víme, jak to skončí.

Mythix napsal:Ahoj díky za tvůj komentář, to už pak chápu proč se tenhle můj patvar nedostal na hlavní stranu, když připravujes pořádnou recenzi. Já se hodně snazila tu recenzi napsat co nejlépe, ale jak tak koukám moc lidí nezaujala a teď si uvědomuji, že jsem toho dost zapomela zmínit díky tvému komentáři a přitom je to moje nejdelší recenze přes 1000 slov :)

Co se týká hry, utopila jsem v ní hodně hodin, v trialu jsem strávila skoro deset hodin a jak to vyšlo jsem poctivě hrála skoro celý den a věnovala se recenzi. Hru jsem bohužel nedohrala, protože dost demotivuje těmi negativy ale to si nemyslím, že by bylo důležité pro to abych recenzi mohla napsat :)

Mythix   1x   Ahoj díky za tvůj komentář, to už pak chápu proč se tenhle můj patvar nedostal na hlavní stranu, když připravujes pořádnou recenzi. Já se hodně snazila tu recenzi napsat co nejlépe, ale jak tak koukám moc lidí nezaujala a teď si uvědomuji, že jsem toho dost zapomela zmínit díky tvému komentáři a přitom je to moje nejdelší recenze přes 1000 slov :)

Co se týká hry, utopila jsem v ní hodně hodin, v trialu jsem strávila skoro deset hodin a jak to vyšlo jsem poctivě hrála skoro celý den a věnovala se recenzi. Hru jsem bohužel nedohrala, protože dost demotivuje těmi negativy ale to si nemyslím, že by bylo důležité pro to abych recenzi mohla napsat :)
Mythixmythix30055
    13.11.2017 12:26
Mythix

@ odpověď na komentář od Miky:Ahoj díky za tvůj komentář, to už pak chápu proč se tenhle můj patvar nedostal na hlavní stranu, když připravujes pořádnou recenzi. Já se hodně snazila tu recenzi napsat co nejlépe, ale jak tak koukám moc lidí nezaujala a teď si uvědomuji, že jsem toho dost zapomela zmínit díky tvému komentáři a přitom je to moje nejdelší recenze přes 1000 slov :)

Co se týká hry, utopila jsem v ní hodně hodin, v trialu jsem strávila skoro deset hodin a jak to vyšlo jsem poctivě hrála skoro celý den a věnovala se recenzi. Hru jsem bohužel nedohrala, protože dost demotivuje těmi negativy ale to si nemyslím, že by bylo důležité pro to abych recenzi mohla napsat :)

Miky napsal:Zrovna píšu recenzi pro Zing. Mě hodně vadí samotný systém hry, kdy za závody dostáváš mizerné peníze a tím pádem nemáš pořádně na upgrady a tuning. To vsázení na výzvy v závodech se mi líbí, ale stejně z toho nedostaneš tolik peněz. Navíc hráč vůbec není motivován, aby tunil po vzhledové stránce vozy. Posledních pár kousků nemám třeba vůbec vytuněných, zaměřil jsem se na výkon.

Jinak Mythix klobouček za tu rychlost. Já přes víkend nahrál přes 25 hodin. Ty hru dohrála komplet? Mě čekají poslední závody v offroadu.

Miky člen redakce    Zrovna píšu recenzi pro Zing. Mě hodně vadí samotný systém hry, kdy za závody dostáváš mizerné peníze a tím pádem nemáš pořádně na upgrady a tuning. To vsázení na výzvy v závodech se mi líbí, ale stejně z toho nedostaneš tolik peněz. Navíc hráč vůbec není motivován, aby tunil po vzhledové stránce vozy. Posledních pár kousků nemám třeba vůbec vytuněných, zaměřil jsem se na výkon.

Jinak Mythix klobouček za tu rychlost. Já přes víkend nahrál přes 25 hodin. Ty hru dohrála komplet? Mě čekají poslední závody v offroadu.
Mikymiky3
    13.11.2017 10:17
Miky

Zrovna píšu recenzi pro Zing. Mě hodně vadí samotný systém hry, kdy za závody dostáváš mizerné peníze a tím pádem nemáš pořádně na upgrady a tuning. To vsázení na výzvy v závodech se mi líbí, ale stejně z toho nedostaneš tolik peněz. Navíc hráč vůbec není motivován, aby tunil po vzhledové stránce vozy. Posledních pár kousků nemám třeba vůbec vytuněných, zaměřil jsem se na výkon.

Jinak Mythix klobouček za tu rychlost. Já přes víkend nahrál přes 25 hodin. Ty hru dohrála komplet? Mě čekají poslední závody v offroadu.

Mythix    ano, ale v The Crew je to vyřešené líp :)Mythixmythix30055    13.11.2017 01:43 Mythix

@ odpověď na komentář od Draper:ano, ale v The Crew je to vyřešené líp :)

Draper napsal:Myslíš podobné karty jako jsou v crew u toho tuningu?

Draper    Myslíš podobné karty jako jsou v crew u toho tuningu?Draperdraper18948    13.11.2017 00:08 Draper

Myslíš podobné karty jako jsou v crew u toho tuningu?Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.czKomentář byl autorem naposledy upraven 13.11.2017 01:04

Původní verze před úpravami:Myslíš podobné karty jako jsou v crew?

Mythix    Děkuji :)Mythixmythix30055    12.11.2017 08:46 Mythix

Děkuji :)

Bruce Wayne    Dobrá práce zlato :-DBruce Waynebruce-wayne24219    12.11.2017 08:27 Bruce Wayne

Tento komentář obsahuje spoilery. Zobrazit v čitelné podoběQboeá ceápr myngb :-QDobrá práce zlato :-DKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Playman    "jdu nainstalovat Need for Speed Underground 2 a Most Wanted - z roku 2005" Nejlepší volba! Už jsem jinde psal: "EA by se mohli už konečně vzpamatovat a vrátit se ke kořenům Need for Speed: Underground a udělat prostě stejnou hru, hráči by jim utrhali ruce za takovou hru. Ale oni ne, stále budou vydávat sračky typu Need for Speed: Payback. Mohli by si už konečně vyndat hlavy z prdelí! " No offense EA, ale děláte si to sami. :lala:Playmanplayman62    12.11.2017 02:23 Playman

"jdu nainstalovat Need for Speed Underground 2 a Most Wanted - z roku 2005" Nejlepší volba! Už jsem jinde psal: "EA by se mohli už konečně vzpamatovat a vrátit se ke kořenům Need for Speed: Underground a udělat prostě stejnou hru, hráči by jim utrhali ruce za takovou hru. Ale oni ne, stále budou vydávat sračky typu Need for Speed: Payback. Mohli by si už konečně vyndat hlavy z prdelí! " No offense EA, ale děláte si to sami. :lala:

Tessy94    Hezká recenze...musím říct, že jsem si chtěl nový NFS koupit, až budou nějak v akci nebo tak, ale popravdě o ně přestávám mít zájem...dost se mi hnusí "gamblovat" kvůli výkonu auta. Mě se třeba Need for Speed 2015 docela líbil, sice mě mrzelo, že se to odehrávalo jenom v noci, ale nebyl to špatný díl :) No nic, asi jdu nainstalovat Need for Speed Underground 2 a Most Wanted - z roku 2005 :)Tessy94tessy9431994    12.11.2017 01:17 Tessy94

Hezká recenze...musím říct, že jsem si chtěl nový NFS koupit, až budou nějak v akci nebo tak, ale popravdě o ně přestávám mít zájem...dost se mi hnusí "gamblovat" kvůli výkonu auta. Mě se třeba Need for Speed 2015 docela líbil, sice mě mrzelo, že se to odehrávalo jenom v noci, ale nebyl to špatný díl :) No nic, asi jdu nainstalovat Need for Speed Underground 2 a Most Wanted - z roku 2005 :)

O autorovi blogu

Mythix
Mythix
Žena, 21 let, Brno

Ahoj, vítám vás na svém profilu! Moje přezdívka je Mythix, na steamu BigDog. Ráda hraji hry na PC, na konzoli nebo i někdy na mobilu. Na Zing jsem se přidala, abych se zlepšila v psaní a splnila si svůj sen se stát redaktorkou nebo spisovatelkou. Zjistila jsem však, že je lepší to mít jako koníček, snad vás tedy mé články budou bavit!

Něco o mně

Očekávané filmy: Thor: Ragnarok, Transformer: Poslední rytíř, Star Wars, Tomb Raider

Očekávané hry: Star Wars Battlefront II, Anthem, Way Out, The Crew 2

Oblíbené seriály: Vražedná práva, Simpsonovi, Teorie velkého třesku, Futurama. Červený trpaslík, Ajťáci, Awkward a spostu dalších

Herní srdcovky: Stardew Valley, God of War, AC 2 série, Zaklínač, Heroes 3, Planet Coaster, Uncharted série a většina logických her!

Hudba: dubstep, pop

Taky si ráda přečtu nějaký ten kvalitní thriller nebo fantasy knihu!

Steam: Pokud si chcete pokecat,

Založit herní BLOG