Uživatel nepřihlášen
Blog Mythix
RSS kanál blogu
Píše: Mythix - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Blog Mythix

Prey: Ztráta vlastní identity

Neděle 7.5.2017 11:47 - Autor: Mythix
To se mi líbí

Prey: Ztráta vlastní identityPo 11 letech tu máme návrat oblíbené sci-fi akce, o který se tentokrát postaralo studio Arkane, autoři vynikajících počinů typu Dishonored, či Dark Mesiah of Might and Magic. Jak se s tím autoři poprali, se dočtete v mé recenzi.

Původ

Mnozí z vás určitě vědí, že původní Prey měli na starosti vývojáři z Human Head Studios, kteří původně měli vyvíjet i nový Prey 2. Ten byl nakonec bohužel zrušen a práva připadly Bethesdě. Díky tomu ze zamýšleného pokračování vznikl reboot.

Jmenujete se Morgan Yu a probouzíte se v roce 2032 hluboko ve vesmíru na stanici Talos 1. Váš den začíná naprosto nevinně, máte přijít za svým bratrem Alexem, který chce provést pár testů. Oblečete si oblek, proletíte se helikoptérou a zamíříte do Testovacího centra, kde se vás ujme Dr. Bellamy. Následující testy slouží rovněž jako tutoriál ke hře. Naučíte se chodit, mačkat různá tlačítka, pohybovat s objekty a dokonce si uděláte i psychologický test. Jak už to tak bývá, někde v téhle části se všechno zvrhne a vašeho doktora napadne mimik (malá příšera, která se dokáže proměnit v cokoli). Když se opět proberete ve svém apartmá, myslíte si, že to byl všechno jen sen. Do uší vám hraje stejná písnička, opět si oblékáte oblek a jdete stejnými chodbami. V této chvíli se nějakým záhadným způsobem teleportujete na vesmírnou stanici a zjišťujete, co se vlastně stalo s ostatními členy posádky. Ze začátku se atmosféra dá přímo krájet, máte k dispozici pouze francouzský klíč a GLOO Cannon (vystřeluje rychle tvrdnoucí lepidlo). Díky tomu si budete zpočátku připadat velmi bezbranně, což mi pomohlo si počáteční fáze hry lépe užít.





Vyber si svou vlastní cestu

Od chvíle, kdy se vám ukáže na obrazovce, že můžete hrát svým vlastním způsobem, si začnete připadat, jako byste hráli Dishnored. Můžete všechny nepřátele pozabíjet nebo se proplížit kolem nich. Postupem času, jak si budete odemykat všechny ty schopnosti, vám to půjde snadněji. Díky teleportům, oživování mrtvol, proměně v nějaký objekt a dalšímu se budete cítit jako král a z původního děsivého zážitku se stane teleportace / skákačka kolem všech nepřátel.

Prey se hlavně soustředí na jednu věc: otevírání dveří. Budete hledat hesla, přístupové karty k odemknutí dalších místností, jejichž počet je opravdu šílený. Věřte mi, že bude těžké si zapamatovat, kde jste vlastně viděli přístup do místnosti A a jestli to náhodou nebyla místnost B. Od této části na vás čeká hodně bloudění, vracení se do prozkoumaných lokací a koukání na youtube, jestli jdete správnou cestou. Vesmírná stanice Talos 1 je opravdu velká a myslím si, že level design je opravdu špatný.





Ztráta identity

Jestli čekáte stealth sruvival horor, musím vás zklamat. Nepřátelé nejsou vůbec děsiví, protože jsou stvoření z černé hmoty a vypadají spíše jakou kouřová clona ze seriálu Ztraceni. Jediná věc, která vás bude děsit, jsou pravidelně dávkované “jump scary“ s mimiky. Ti jsou velmi rychlí a otravní, snadno vás zabijí, když si nedáte pozor. Větší příšery (např. Phantom) vás můžou usmrtit na jednu ránu, ale jsou tak tupí, že když proběhnete kolem nich, vůbec vás nehoní. Phantomové se dělí na Etheric, Thermal a Voltaic. Ti električtí mohou být velmi nepříjemní, jelikož elektrické útoky způsobují velké poškození. U těch ohnivých zase nemůžete použít rychle tvrdnoucí lepidlo. Později se potkáte i s Telepathem, který ovládá ostatní lidi, ale nejvíce problému jsem měla s Technopathem. Technopath je velký, kontroluje ostatní věže a do toho způsobuje i elektrické poškození. Když nevymyslíte dobrou strategii. můžete se u nich i seknout. Později se čas od času bude objevovat noční můra, která vás bude honit (tu můžete buď zabít nebo se ji schovávat).  Po polovině hry se mi osvědčila taktika jen utíkat, teleportovat se a nepřátel si nevšímat.

Při snaze o konfrontaci vás snadno sejmou a někdy nevíte ani jak. Můžete mít i nekonečno odemknutých zbraní, ale po čase zjistíte, že náboje rychle dochází a možností na jejich obnovu není moc. Existují zde i místa, kde si náboje můžete vycraftit nebo rozložit nepotřebný odpad na použitelné součástky. Posléze se z hororové hry stává akční hra, ve které procházíte úrovně, odemykáte si nové schopnosti včetně teleportů a dalších nesmyslů, ale nakonec zjistíte, že to není tak efektivní, jak jste předpokládali. Nejtěžší na tom je najít správnou přístupovou kartu do těch správných dveří.





Když dojde dech

Velkou výhodou Prey je velmi dobrá optimalizace bez jakýchkoli zádrhelů během hraní. Stalo se mi jednou, že gravitační výtah blokoval robot a jediný způsob, jak se dostat dál, byl zabít ho bombou. Jiné problémy mě nepotkaly, až v druhé polovině hry, kdy mi přišlo, že titulu už došel dech. Možná to bude kvůli tomu, že už pak hledáte hodně klíčů a přístupových karet, jak je výše zmíněno a díky tomu jsem cítila velký nádech repetetivnosti. Chaos v hlavě tomu taky nepomohl, velký výběr schopností, na některé musíte oskenovat určitý počet nepřátel a v druhé polovině hry jen hledáte a hledáte. Ze začátku mě hra vážně moc bavila: temná atmosféra, žádné další zbraně, prozkoumávání, hledání cesty a zjišťování co se stalo. Bohužel v druhé třetině už pouze opakujete naučené věci, díky čemuž mé počáteční zaujetí opadlo.  Ke konci hry jsem už jen "rushovala", protože jsem lokace velmi dobře znala a měla je prozkoumané. Závěr hry mě natolik zklamal, že musím jít s hodnocením dolů.





Nový Prey

Nový Prey není vyloženě špatná hra, ale převzít si mechaniky z různých her, to nebyl podle mě dobrý nápad. Hlavní problém je level design a nevyužitý potenciál stealth mechaniky (díky dalším schopnostem). Schopností je přehnaně hodně a z jedné hry se stává Dishonored 3: Prey Edition. Hraní mě bavilo natolik, že se mi podařilo odehrát hru za 12 hodin, ale jako celek mi připadá Prey jako titul se ztrátou vlastní identity. Ze začátku hodně baví a pak zjistíte, jak je titul matoucí či dokonce iritující. Po odehrání hry mám smíšené pocity, takže psaní této recenze bylo vážně těžké. Pokud očekáváte právoplatného nástupce hry Prey z roku 2006, vyhněte se tomuto rebootu obloukem. Pokud máte rádi mechaniky ve stylu Dishonored + hodně akce a ještě více hledání, budete se náramně bavit, tedy pouze pod podmínkou, že vám opětovné navštívení známých lokací nebude tak vadit.



Zajímavost: Nový Prey přepíše soubory Prey z roku 2006, pokud ho máte nainstalovaný na Steamu. Funguje to i obráceně, což znamená, že nesmíte mít tyto dvě hry nainstalované na Steamu současně, ledaže byste změnili adresář hry.

Konec
Konec
Prey na PC, PS4, Xbox One Hodnocení hry
Skóre hry 7 7/10
Prey
» Více o hře
Líbí se mi
  • Počáteční nejistota a strach
  • Zjišťování, co se děje
  • Hledání přeživších
  • Možnost zabít úplně všechny
  • Tři konce
  • Vytváření materiálů a rozklad nepotřebných materiálů
Vadí mi
  • Ztráta vlastní identity
  • Mechaniky použité z jiných her (nešťastně)
  • Nevyužití potenciálu schopností a stealthu
  • V druhé třetině dochází dech (repetetivní)
Verdikt: Nový Prey není pravým následovníkem svého předchůdce z roku 2006. Využívá hodně mechanik z jiných her a jedná se spíše o akční hledačku. Můžete se těšit na mnoho schopností, zbraní, tři konce a vytváření materiálů. Pokud rádi hledáte, prozkoumáváte a nevadí vám zmíněná negativa, vřele vám titul doporučuji!
Tisk
Hodnocení:
( 5.4 / 18 hlasů ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Prey: Ztráta vlastní identity
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Mythix   1x   A tvůj názor zas nemá váhu pro mě :)Mythixmythix30055    21.5.2017 18:28 Mythix

@ odpověď na komentář od kuler91:A tvůj názor zas nemá váhu pro mě :)Komentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

kuler91 napsal:Odborníky ? Jestli to hrála těch 12-14 hodin tak ze hry nic neviděla, její názor nemá žádnou váhu a hádat se s nikým nebudu ...

kuler91   4x   Odborníky ? Jestli to hrála těch 12-14 hodin tak ze hry nic neviděla, její názor nemá žádnou váhu a hádat se s nikým nebudu ...kuler91kuler9121836    21.5.2017 16:49 kuler91

Odborníky ? Jestli to hrála těch 12-14 hodin tak ze hry nic neviděla, její názor nemá žádnou váhu a hádat se s nikým nebudu ...

Ghost_    Každý názor se hodí, díky za recenzi :)Ghost_ghost_19638    19.5.2017 17:19 Ghost_

Každý názor se hodí, díky za recenzi :)

Mirrec    Mno řeknu to tak, klobouček dolu :) Mythix čekal jsem od tebe více nadavani :D ale po tomhle dile pozmenuji nazor :)odkaz ] zamne dobry :) a preji pevne nervy na všechny "odborniky" :) jeste jednou dik za članek.Mirrecmirrec67321    17.5.2017 07:21 Mirrec

Mno řeknu to tak, klobouček dolu :) Mythix čekal jsem od tebe více nadavani :D ale po tomhle dile pozmenuji nazor :)odkaz ] zamne dobry :) a preji pevne nervy na všechny "odborniky" :) jeste jednou dik za članek.

Mythix   1x   DíkyMythixmythix30055    13.5.2017 17:34 Mythix

@ odpověď na komentář od Andrion:Díky

Andrion napsal:A o co ti ty vole jde, že furt do ní šiješ? Někdo má jiný názor na věc než ty a ty se z toho můžeš posrat. Jsem relativně klidný člověk, ale tohle mě dokáže vytočit. Napiš vlastní recenzi, když to umíš zhodnotit lépe. Usiluješ o to, aby se recenze přepsala a ty jsi měl klidné spaní?

Andrion   1x   A o co ti ty vole jde, že furt do ní šiješ? Někdo má jiný názor na věc než ty a ty se z toho můžeš posrat. Jsem relativně klidný člověk, ale tohle mě dokáže vytočit. Napiš vlastní recenzi, když to umíš zhodnotit lépe. Usiluješ o to, aby se recenze přepsala a ty jsi měl klidné spaní?Andrionandrion12818    13.5.2017 15:12 Andrion

@ odpověď na komentář od kuler91:A o co ti ty vole jde, že furt do ní šiješ? Někdo má jiný názor na věc než ty a ty se z toho můžeš posrat. Jsem relativně klidný člověk, ale tohle mě dokáže vytočit. Napiš vlastní recenzi, když to umíš zhodnotit lépe. Usiluješ o to, aby se recenze přepsala a ty jsi měl klidné spaní?

kuler91 napsal:To nemá smysl ... napíše ti zase ve smyslu, že jí to ze začátku hrozně bavilo, ale pak to stálo za prd ...
Její největší problém je ten, že se snaží co nejrychleji hru dohrát a hned psát recenze, protože ty zápory, které vypichuje jsou prostě zcestné . . :)

Mythix    Tak jiste ze tobe neprijde level design spatny, kdyz ti nevadi, se vracet do tech mistnosti, zapamatujes si kde dany dvere k pristupove karte jsou, nevadi ti videt stejnou mistnost xkrat. Proto se recenze pisou, kazdy clovek ma jiny nazor, ty zas napises, ze je to super a potesis lidi, kteri to citi stejne :)Mythixmythix30055    11.5.2017 08:06 Mythix

@ odpověď na komentář od Ratos:Tak jiste ze tobe neprijde level design spatny, kdyz ti nevadi, se vracet do tech mistnosti, zapamatujes si kde dany dvere k pristupove karte jsou, nevadi ti videt stejnou mistnost xkrat. Proto se recenze pisou, kazdy clovek ma jiny nazor, ty zas napises, ze je to super a potesis lidi, kteri to citi stejne :)

Ratos napsal:Ja ti tvuj nazor neberu, ale napsat ze level design je vylozene spatnej ...navic u hry ve ktere je jeden z nejlepsich vubec (arcane jsou v tomhle mistri) me prijde totalne mimo....

Ratos   4x   Ja ti tvuj nazor neberu, ale napsat ze level design je vylozene spatnej ...navic u hry ve ktere je jeden z nejlepsich vubec (arcane jsou v tomhle mistri) me prijde totalne mimo....Ratosratos11417    11.5.2017 06:20 Ratos

@ odpověď na komentář od Mythix:Ja ti tvuj nazor neberu, ale napsat ze level design je vylozene spatnej ...navic u hry ve ktere je jeden z nejlepsich vubec (arcane jsou v tomhle mistri) me prijde totalne mimo....

Mythix napsal:nebudu to tu psát milionkrát

Mythix   2x   nebudu to tu psát milionkrátMythixmythix30055    10.5.2017 20:16 Mythix

@ odpověď na komentář od Ratos:nebudu to tu psát milionkrát

Ratos napsal:Jaka hra nekopiruje mechaniky z jinych her? tahle recenze je absolutne scestna... jeste bych rad vedel co je spatne na tom level designu? A jestli ses pri hrani musela divat na YT tak to asi nebude hra pro tebe ... zkusil bych pristupnejsi hry....

Ratos   4x   Jaka hra nekopiruje mechaniky z jinych her? tahle recenze je absolutne scestna... jeste bych rad vedel co je spatne na tom level designu? A jestli ses pri hrani musela divat na YT tak to asi nebude hra pro tebe ... zkusil bych pristupnejsi hry....Ratosratos11417    10.5.2017 12:35 Ratos

Jaka hra nekopiruje mechaniky z jinych her? tahle recenze je absolutne scestna... jeste bych rad vedel co je spatne na tom level designu? A jestli ses pri hrani musela divat na YT tak to asi nebude hra pro tebe ... zkusil bych pristupnejsi hry....

Mythix    jasně ty chytráku :) snažila jsem se co nejrychleji hru dohrát a recenzi jsem psala ve spánku : PMythixmythix30055    9.5.2017 19:48 Mythix

@ odpověď na komentář od kuler91:jasně ty chytráku :) snažila jsem se co nejrychleji hru dohrát a recenzi jsem psala ve spánku : P

kuler91 napsal:To nemá smysl ... napíše ti zase ve smyslu, že jí to ze začátku hrozně bavilo, ale pak to stálo za prd ...
Její největší problém je ten, že se snaží co nejrychleji hru dohrát a hned psát recenze, protože ty zápory, které vypichuje jsou prostě zcestné . . :)

kuler91   5x   To nemá smysl ... napíše ti zase ve smyslu, že jí to ze začátku hrozně bavilo, ale pak to stálo za prd ...
Její největší problém je ten, že se snaží co nejrychleji hru dohrát a hned psát recenze, protože ty zápory, které vypichuje jsou prostě zcestné . . :)
kuler91kuler9121836
    9.5.2017 17:52
kuler91

@ odpověď na komentář od fordzy:To nemá smysl ... napíše ti zase ve smyslu, že jí to ze začátku hrozně bavilo, ale pak to stálo za prd ...
Její největší problém je ten, že se snaží co nejrychleji hru dohrát a hned psát recenze, protože ty zápory, které vypichuje jsou prostě zcestné . . :)

fordzy napsal:Nebudu napadat tvůj názor (i když s ním nesouhlasím) , přeci jen to píšeš pro zábavu a můžeš si psát co chceš. Ale tvá recenze mi přijde vcelku krátká a působí zbytečně, tak nějak jako by "ztrácela identitu" při jejím čtení.
Ale zajímalo by mě, proč si očekávala, že to bude jako staré Prey (což je pro tebe očividně hlavní problém) , když bylo dopředu avizované, že je to reboot značky od tvůrců Dishonored (které tě nudilo) a bylo už předem vidět, že to bude mít hratelností blíže k Dishonored než staré Prey a tudíž ti to nespíš nepadne do oka.
A co tě vedlo k napsání recenze na hru, která tě moc nebavila a podle tvých slov bylo psaní recenze "těžké"? Z mého pohledu to beru, tak že bych zadarmo psal recenze pouze na hry, které mě hodně bavili a měl bych tudíž o čem psát a psal bych to "rád". U tebe mám pocit, že si se celou dobu při psaní recenze trápila. :D

fordzy   7x   Nebudu napadat tvůj názor (i když s ním nesouhlasím) , přeci jen to píšeš pro zábavu a můžeš si psát co chceš. Ale tvá recenze mi přijde vcelku krátká a působí zbytečně, tak nějak jako by "ztrácela identitu" při jejím čtení.
Ale zajímalo by mě, proč si očekávala, že to bude jako staré Prey (což je pro tebe očividně hlavní problém) , když bylo dopředu avizované, že je to reboot značky od tvůrců Dishonored (které tě nudilo) a bylo už předem vidět, že to bude mít hratelností blíže k Dishonored než staré Prey a tudíž ti to nespíš nepadne do oka.
A co tě vedlo k napsání recenze na hru, která tě moc nebavila a podle tvých slov bylo psaní recenze "těžké"? Z mého pohledu to beru, tak že bych zadarmo psal recenze pouze na hry, které mě hodně bavili a měl bych tudíž o čem psát a psal bych to "rád". U tebe mám pocit, že si se celou dobu při psaní recenze trápila. :D
fordzyfordzy2256
    9.5.2017 16:42
fordzy

Nebudu napadat tvůj názor (i když s ním nesouhlasím) , přeci jen to píšeš pro zábavu a můžeš si psát co chceš. Ale tvá recenze mi přijde vcelku krátká a působí zbytečně, tak nějak jako by "ztrácela identitu" při jejím čtení.
Ale zajímalo by mě, proč si očekávala, že to bude jako staré Prey (což je pro tebe očividně hlavní problém) , když bylo dopředu avizované, že je to reboot značky od tvůrců Dishonored (které tě nudilo) a bylo už předem vidět, že to bude mít hratelností blíže k Dishonored než staré Prey a tudíž ti to nespíš nepadne do oka.
A co tě vedlo k napsání recenze na hru, která tě moc nebavila a podle tvých slov bylo psaní recenze "těžké"? Z mého pohledu to beru, tak že bych zadarmo psal recenze pouze na hry, které mě hodně bavili a měl bych tudíž o čem psát a psal bych to "rád". U tebe mám pocit, že si se celou dobu při psaní recenze trápila. :D

halloween    Ahoj, recenzi jsem si raději nepřečetl až po dohrání, jen bych se chtěl zeptat zda jsi splnila i vedlejší mise?halloweenhalloween14388    9.5.2017 11:02 halloween

Ahoj, recenzi jsem si raději nepřečetl až po dohrání, jen bych se chtěl zeptat zda jsi splnila i vedlejší mise?

Mythix    Proběhla poslední aktualizace mého článku:) Děkuji všem za kritiku.Mythixmythix30055    8.5.2017 15:35 Mythix

Proběhla poslední aktualizace mého článku:) Děkuji všem za kritiku.

Mythix    Já si fakt připadám, že neumíš číst. Evidentně si prostě nerozumíme, takže už vážně nechápu, jak ti to mám vysvětlit. Na začátku hry dostaneš možnost hrát hru svým způsobem a nechápu, proč by můj způsob měl být nejhorší, když akčním stylem hrát můžeš? Já ti vážně nerozumím, co máš za problém, prošla jsem všechny místnosti, přečetla všechny soubory. To že tobě to trvá dýl než mě není můj problém, já vážně prošla všechno a mám i důkaz + naštvané diváky. Kdybych chtěla rushovat z bodu A do bodu B tím nejrychlejším stylem, neodehraji tolik hodin. Takže ti znova a naposledy píšu, že jsem to rushovala ke konci, protože jsem místnosti znala, měla je prolezlé a nechtěla jsem v nich znova plížit a bojovat apod znova, když jsem to předtím dělala xkrát, chápeš? To že s tím máš problém, je tvůj problém, já si odemkla všechny schopnosti, i pokročilejší hackování a prostě ti nerozumím, proč bych to měla hrát špatně, ale asi chápu, že jakmile to člověk hraje jinak než ty a má jiný názor, je špatným hráčem. Je super, že hra nabízí možnosti jak ji hrát, takže jsem jela ze začátku stealh a pak combat. Jenže jak jsem psala níže, těch schopností je moc, což může někdo ocenit, protože si najdeš to svoje, ale zároven tě to může lákat k tomu to hrát jinak a už nevyužiješ stealth , protože ho nepotřebuješ.Mythixmythix30055    8.5.2017 14:56 Mythix

@ odpověď na komentář od kuler91:Já si fakt připadám, že neumíš číst. Evidentně si prostě nerozumíme, takže už vážně nechápu, jak ti to mám vysvětlit. Na začátku hry dostaneš možnost hrát hru svým způsobem a nechápu, proč by můj způsob měl být nejhorší, když akčním stylem hrát můžeš? Já ti vážně nerozumím, co máš za problém, prošla jsem všechny místnosti, přečetla všechny soubory. To že tobě to trvá dýl než mě není můj problém, já vážně prošla všechno a mám i důkaz + naštvané diváky. Kdybych chtěla rushovat z bodu A do bodu B tím nejrychlejším stylem, neodehraji tolik hodin. Takže ti znova a naposledy píšu, že jsem to rushovala ke konci, protože jsem místnosti znala, měla je prolezlé a nechtěla jsem v nich znova plížit a bojovat apod znova, když jsem to předtím dělala xkrát, chápeš? To že s tím máš problém, je tvůj problém, já si odemkla všechny schopnosti, i pokročilejší hackování a prostě ti nerozumím, proč bych to měla hrát špatně, ale asi chápu, že jakmile to člověk hraje jinak než ty a má jiný názor, je špatným hráčem. Je super, že hra nabízí možnosti jak ji hrát, takže jsem jela ze začátku stealh a pak combat. Jenže jak jsem psala níže, těch schopností je moc, což může někdo ocenit, protože si najdeš to svoje, ale zároven tě to může lákat k tomu to hrát jinak a už nevyužiješ stealth , protože ho nepotřebuješ.

kuler91 napsal:Já tvůj názor respektuji a ani ti ho nikdo nebere ... Jen prostě nerozumíš tomu, jaký je smysl této hry a tím pádem ji hraješ z mého pohledu tím nejhorším způsobem.
Zápory o kterých mluvíš jsou naopak u takového titulu kladem...Napíšu to znovu, zde není smysl dostat se co nejrychleji z bodu A do bodu B, ale všechno si poctivě vyčmuchat, přečíst, nasát atmosféru a hledat možné cesty. Za cca 15 hodin jsem v žádném případě problémy jako máš ty nezaznamenal ...
Těch 12 odehraných hodin je hodně málo . . když to bereš rushem, tak se nemůžeš divit, že se nikam nedostaneš, protože okolí pořádně neprohledáváš, předpokládám, že dle toho co píšeš, tak si hodně investovala do Typhon stromů, takže o nějakém pokročilejším hackování a pod nemůže být asi moc řeč ...
Ta hra nabízí spousty možností jak ji hrát a všechny fungují překvapivě dobře a to, že si zvyklá asi z dnešních her na trochu jiný přístup je už tvůj problém ...
Když furt zmiňuješ Dishonored, tak zde opět platí, že vydat se akční cestou je daleko jednoduší, než hrát ghost stylem ... Jenže ten combat je tam spíš na vyblbnutí, kouzlo dishonored objevíš teprve až to začněš hrát tak, jak tvůrci zamýšleli a to je stealth. Arkane nejsou žádné béčja, takže udělali i slušně fungující combat pro ty hráče, které stealth nebaví ( v tom případě nechápu, proč si hru kupovali ) ...

Miky člen redakce   1x   Jako já chápu, že je to tvůj názor. Já ho beru, jen píšu, co mi vadí, každý to vidíme jinak. Tak to má být. Nemám problém ani s hodnocením, to mi přijde vzhledem k tvému názoru na hru dobré.Mikymiky3    8.5.2017 14:38 Miky

@ odpověď na komentář od Mythix:Jako já chápu, že je to tvůj názor. Já ho beru, jen píšu, co mi vadí, každý to vidíme jinak. Tak to má být. Nemám problém ani s hodnocením, to mi přijde vzhledem k tvému názoru na hru dobré.

Mythix napsal:Každý člověk by tu recenzi napsal jinak, proto se recenze píšou :) A jak jsem už níže psala, nepojmu to jinak kvůli tomu, že ostatní lidi by to tak mohli vzít. Já píšu recenzi za sebe a ne za lidstvo. Co se týká těch lekaček, jsou postavené jen na mimicích, což je tak trošku o ničem, hororový to není ani trošku jako celek, protože nepřátelé děsivý nejsou a když zjistíš, jakou mají umělou inteligenci, není se čeho bát. Mimiků se leknu vždycky, protože jsou rychlí, ale to je tak celý. To že je to restart série moc dobře vím, ale prostě mi vadilo, že v tom jde cítit tolik Dishonored, nemůžu za to. Nebudu psát: Tahle hra je super, protože má mechaniky z Dishonored atd, podle názorů ostatních lidí, když se to neshoduje s mým :) Je to prostě můj názor, tvůj názor je jiný :) Můj názor je, že hra trpí ztrátou identity, protože jsem nevěděla co vlastně hraju, jestli Dishonored nebo System Shock nebo Deus Ex a nejvíc v tom jde cítit ten podpis Dishonored a to mi vadilo, Kdyby tam nebylo brutálně moc schopností, zbraní, skill tree jako blázen a neskutečný počet dveří na přístupovou kartu, asi tomu dám jinou známku. Mě to nesedlo, nemám problém se s tím podělit, i když ostatní s tím nebudou spokojení :)

kuler91   5x   Já tvůj názor respektuji a ani ti ho nikdo nebere ... Jen prostě nerozumíš tomu, jaký je smysl této hry a tím pádem ji hraješ z mého pohledu tím nejhorším způsobem.
Zápory o kterých mluvíš jsou naopak u takového titulu kladem...Napíšu to znovu, zde není smysl dostat se co nejrychleji z bodu A do bodu B, ale všechno si poctivě vyčmuchat, přečíst, nasát atmosféru a hledat možné cesty. Za cca 15 hodin jsem v žádném případě problémy jako máš ty nezaznamenal ...
Těch 12 odehraných hodin je hodně málo . . když to bereš rushem, tak se nemůžeš divit, že se nikam nedostaneš, protože okolí pořádně neprohledáváš, předpokládám, že dle toho co píšeš, tak si hodně investovala do Typhon stromů, takže o nějakém pokročilejším hackování a pod nemůže být asi moc řeč ...
Ta hra nabízí spousty možností jak ji hrát a všechny fungují překvapivě dobře a to, že si zvyklá asi z dnešních her na trochu jiný přístup je už tvůj problém ...
Když furt zmiňuješ Dishonored, tak zde opět platí, že vydat se akční cestou je daleko jednoduší, než hrát ghost stylem ... Jenže ten combat je tam spíš na vyblbnutí, kouzlo dishonored objevíš teprve až to začněš hrát tak, jak tvůrci zamýšleli a to je stealth. Arkane nejsou žádné béčja, takže udělali i slušně fungující combat pro ty hráče, které stealth nebaví ( v tom případě nechápu, proč si hru kupovali ) ...
kuler91kuler9121836
    8.5.2017 14:00
kuler91

Já tvůj názor respektuji a ani ti ho nikdo nebere ... Jen prostě nerozumíš tomu, jaký je smysl této hry a tím pádem ji hraješ z mého pohledu tím nejhorším způsobem.
Zápory o kterých mluvíš jsou naopak u takového titulu kladem...Napíšu to znovu, zde není smysl dostat se co nejrychleji z bodu A do bodu B, ale všechno si poctivě vyčmuchat, přečíst, nasát atmosféru a hledat možné cesty. Za cca 15 hodin jsem v žádném případě problémy jako máš ty nezaznamenal ...
Těch 12 odehraných hodin je hodně málo . . když to bereš rushem, tak se nemůžeš divit, že se nikam nedostaneš, protože okolí pořádně neprohledáváš, předpokládám, že dle toho co píšeš, tak si hodně investovala do Typhon stromů, takže o nějakém pokročilejším hackování a pod nemůže být asi moc řeč ...
Ta hra nabízí spousty možností jak ji hrát a všechny fungují překvapivě dobře a to, že si zvyklá asi z dnešních her na trochu jiný přístup je už tvůj problém ...
Když furt zmiňuješ Dishonored, tak zde opět platí, že vydat se akční cestou je daleko jednoduší, než hrát ghost stylem ... Jenže ten combat je tam spíš na vyblbnutí, kouzlo dishonored objevíš teprve až to začněš hrát tak, jak tvůrci zamýšleli a to je stealth. Arkane nejsou žádné béčja, takže udělali i slušně fungující combat pro ty hráče, které stealth nebaví ( v tom případě nechápu, proč si hru kupovali ) ...

Mythix    Každý člověk by tu recenzi napsal jinak, proto se recenze píšou :) A jak jsem už níže psala, nepojmu to jinak kvůli tomu, že ostatní lidi by to tak mohli vzít. Já píšu recenzi za sebe a ne za lidstvo. Co se týká těch lekaček, jsou postavené jen na mimicích, což je tak trošku o ničem, hororový to není ani trošku jako celek, protože nepřátelé děsivý nejsou a když zjistíš, jakou mají umělou inteligenci, není se čeho bát. Mimiků se leknu vždycky, protože jsou rychlí, ale to je tak celý. To že je to restart série moc dobře vím, ale prostě mi vadilo, že v tom jde cítit tolik Dishonored, nemůžu za to. Nebudu psát: Tahle hra je super, protože má mechaniky z Dishonored atd, podle názorů ostatních lidí, když se to neshoduje s mým :) Je to prostě můj názor, tvůj názor je jiný :) Můj názor je, že hra trpí ztrátou identity, protože jsem nevěděla co vlastně hraju, jestli Dishonored nebo System Shock nebo Deus Ex a nejvíc v tom jde cítit ten podpis Dishonored a to mi vadilo, Kdyby tam nebylo brutálně moc schopností, zbraní, skill tree jako blázen a neskutečný počet dveří na přístupovou kartu, asi tomu dám jinou známku. Mě to nesedlo, nemám problém se s tím podělit, i když ostatní s tím nebudou spokojení :)Mythixmythix30055    8.5.2017 11:24 Mythix

@ odpověď na komentář od Miky:Každý člověk by tu recenzi napsal jinak, proto se recenze píšou :) A jak jsem už níže psala, nepojmu to jinak kvůli tomu, že ostatní lidi by to tak mohli vzít. Já píšu recenzi za sebe a ne za lidstvo. Co se týká těch lekaček, jsou postavené jen na mimicích, což je tak trošku o ničem, hororový to není ani trošku jako celek, protože nepřátelé děsivý nejsou a když zjistíš, jakou mají umělou inteligenci, není se čeho bát. Mimiků se leknu vždycky, protože jsou rychlí, ale to je tak celý. To že je to restart série moc dobře vím, ale prostě mi vadilo, že v tom jde cítit tolik Dishonored, nemůžu za to. Nebudu psát: Tahle hra je super, protože má mechaniky z Dishonored atd, podle názorů ostatních lidí, když se to neshoduje s mým :) Je to prostě můj názor, tvůj názor je jiný :) Můj názor je, že hra trpí ztrátou identity, protože jsem nevěděla co vlastně hraju, jestli Dishonored nebo System Shock nebo Deus Ex a nejvíc v tom jde cítit ten podpis Dishonored a to mi vadilo, Kdyby tam nebylo brutálně moc schopností, zbraní, skill tree jako blázen a neskutečný počet dveří na přístupovou kartu, asi tomu dám jinou známku. Mě to nesedlo, nemám problém se s tím podělit, i když ostatní s tím nebudou spokojení :)

Miky napsal:O ztrátě identity tady nemůže být moc řeč, není to pokračování, ale restart prvního dílu. Původně chtěli udělat pokračování jedničky, ale potom si řekli, že to pojmou jinak. Z mého pohledu je to dobré. Pokud to bereš jako ztrátu identity, tak to už jen to je podle mého špatný přístup. Kdyby to bylo pokračování (označeno jako Prey 2) , tak potom ano, ale v takovémto případě ne, dle mého.

A co se týče té hororové atmosféry, tak já se u hry celkem lekám a naskakuje mi husí kůže.

Ylbirda člen redakce   1x   @Miky Ale Mythix popisovaná ztráta identity se nevztahuje na to, zda jde o pokračování nebo o reboot. Mythix tu ztrátu identity vnímá v rámci titulu, což v recenzi několikrát píše. Na začátku stealh horor, potom "akční hledačka", jak píše, že z jejího pohledu titulu došel dech.Ylbirdaylbirda69978    8.5.2017 11:20 Ylbirda

@Miky Ale Mythix popisovaná ztráta identity se nevztahuje na to, zda jde o pokračování nebo o reboot. Mythix tu ztrátu identity vnímá v rámci titulu, což v recenzi několikrát píše. Na začátku stealh horor, potom "akční hledačka", jak píše, že z jejího pohledu titulu došel dech.

Miky člen redakce   6x   O ztrátě identity tady nemůže být moc řeč, není to pokračování, ale restart prvního dílu. Původně chtěli udělat pokračování jedničky, ale potom si řekli, že to pojmou jinak. Z mého pohledu je to dobré. Pokud to bereš jako ztrátu identity, tak to už jen to je podle mého špatný přístup. Kdyby to bylo pokračování (označeno jako Prey 2) , tak potom ano, ale v takovémto případě ne, dle mého.

A co se týče té hororové atmosféry, tak já se u hry celkem lekám a naskakuje mi husí kůže.
Mikymiky3
    8.5.2017 10:57
Miky

@ odpověď na komentář od Mythix:O ztrátě identity tady nemůže být moc řeč, není to pokračování, ale restart prvního dílu. Původně chtěli udělat pokračování jedničky, ale potom si řekli, že to pojmou jinak. Z mého pohledu je to dobré. Pokud to bereš jako ztrátu identity, tak to už jen to je podle mého špatný přístup. Kdyby to bylo pokračování (označeno jako Prey 2) , tak potom ano, ale v takovémto případě ne, dle mého.

A co se týče té hororové atmosféry, tak já se u hry celkem lekám a naskakuje mi husí kůže.

Mythix napsal:A proto jsem napsala takovou recenzi a stojím si za ni, nebudu to zbytečně nadhodnocovat kdyz titul trpí ztrátou identity. Chápu ze to fanoušci nevidí ale Ja proste ano, mě Dishonored ani nebavil, takže se dalo počítat ze u mě to dopadne takto. Ostatním doporučuji si počkat na názor redakce, ten vás určitě potěší :)

Mythix    To je mi jasné proto ho taky dneska dodělám. Poradila mi to i Terka :)Mythixmythix30055    8.5.2017 09:55 Mythix

@ odpověď na komentář od ThainDegu:To je mi jasné proto ho taky dneska dodělám. Poradila mi to i Terka :)

ThainDegu napsal:A tak to má být. :thumbup: Jen ta délka je škoda no, takový text bys měla mít třeba u hry, která téměř nic nenabízí. Chce to víc pitvat některé ty aspekty, vem si to třeba tak, že u části o ztrátě identity bys lepším popisem škály nepřátel krásně získala třeba o polovinu delší a zajímavější odstavec :) .

ThainDegu člen redakce   2x   A tak to má být. :thumbup: Jen ta délka je škoda no, takový text bys měla mít třeba u hry, která téměř nic nenabízí. Chce to víc pitvat některé ty aspekty, vem si to třeba tak, že u části o ztrátě identity bys lepším popisem škály nepřátel krásně získala třeba o polovinu delší a zajímavější odstavec :) .ThainDeguthaindegu27578    8.5.2017 09:38 ThainDegu

@ odpověď na komentář od Mythix:Tento komentář obsahuje spoilery. Zobrazit v čitelné podoběN gnx gb zá oýg. :guhzohc: Wra gn qéyxn wr šxbqn ab, gnxbiý grkg olf zěyn zíg gřron h uel, xgreá gézěř avp aranoímí. Pupr gb iíp cvging aěxgreé gl nfcrxgl, irz fv gb gřron gnx, žr h čáfgv b mgeágě vqragvgl olf yrcšíz cbcvfrz šxáyl arcřágry xeáfaě mífxnyn gřron b cbybivah qryší n mnwízniěwší bqfgnirp :) .A tak to má být. :thumbup: Jen ta délka je škoda no, takový text bys měla mít třeba u hry, která téměř nic nenabízí. Chce to víc pitvat některé ty aspekty, vem si to třeba tak, že u části o ztrátě identity bys lepším popisem škály nepřátel krásně získala třeba o polovinu delší a zajímavější odstavec :) .

Mythix napsal:Mapa byla naprosto v pohodě bez ní bych byla úplně marná a byla na Youtubu víckrát než jsem chtěla. Jenže já měla chaos v tom, kde jsem viděla dveře s nápisem A na tu kartu A, co jsem našla. A pokud budeš mít těch dveří X a přístupových karet Y, budeš se v tom ztrácet, já tedy určitě. Přesto nikomu necpu, že hra je špatná a nikdo by ji neměl hrát. Vypíchla jsem fakta, vzala to ze všech stran a to že mě titul potrestal špatným koncem už jen proto, že jsem to v posledních sedmi minutách vzdala, je můj problém, který se vůbec v hodnocení nepromítá. Měla jsem z toho smíšené pocity, dala jsem tedy sedmičku. Ostatní si můžou hodnocení přeci přidat :) Takže ti můžu přísahat, že sedmičku to má ode mě zaslouženě a hru jsem doporučila, problém v tom nevidím :) Kdyby mě to nebavilo, nerecenzuji to nebo ani nehodnotím, protože by to nemělo smysl, ale tohle je recenze na celek jako takový a stojím si za tím. Jiný člověk si dá 9 nebo 10 a řekne si: Vždyť ti negativa co napsala, mi vůbec nevadí, tak to je paráda, ale určitě si nebude stěžovat, že jsem to tak napsala, když se jedná o můj postoj, který zaujatý není.

PS: Nepíšu recenzi podle toho, jestli se to bude dalším Lojzům líbit nebo ne. Nedám mix mechanik do plusu jen proto, že na to ostatní Lojzové budou pohlížet jinak. Po odehrání mám nějaké pocity, sepíšu je podle sebe. Recenze je názor recenzenta a ne názor ostatních, to bych ani nemusela tu recenzi psát :) Napsala jsem jasně, že pro lidičky, kterým mé negativní pocity nevadí nebo to nebudou cítit stejně, si hru užijí :)

Lazy     :-D :thumbup:Lazylazy34358    8.5.2017 09:05 Lazy

@ odpověď na komentář od Andrion: :-D :thumbup:

Andrion napsal:Ztrátu identity nepociťuji. Já jsem si ikonu pojmenoval Bioshock 3 a bylo to v pořádku. :D

Mythix   1x   To jsi mě pobavil :D Já ji pojmenovala Dishonored 3: Prey Edition :DMythixmythix30055    8.5.2017 09:03 Mythix

@ odpověď na komentář od Andrion:To jsi mě pobavil :D Já ji pojmenovala Dishonored 3: Prey Edition :D

Andrion napsal:Ztrátu identity nepociťuji. Já jsem si ikonu pojmenoval Bioshock 3 a bylo to v pořádku. :D

Andrion   1x   Ztrátu identity nepociťuji. Já jsem si ikonu pojmenoval Bioshock 3 a bylo to v pořádku. :DAndrionandrion12818    8.5.2017 08:59 Andrion

Ztrátu identity nepociťuji. Já jsem si ikonu pojmenoval Bioshock 3 a bylo to v pořádku. :D

Mythix    Mapa byla naprosto v pohodě bez ní bych byla úplně marná a byla na Youtubu víckrát než jsem chtěla. Jenže já měla chaos v tom, kde jsem viděla dveře s nápisem A na tu kartu A, co jsem našla. A pokud budeš mít těch dveří X a přístupových karet Y, budeš se v tom ztrácet, já tedy určitě. Přesto nikomu necpu, že hra je špatná a nikdo by ji neměl hrát. Vypíchla jsem fakta, vzala to ze všech stran a to že mě titul potrestal špatným koncem už jen proto, že jsem to v posledních sedmi minutách vzdala, je můj problém, který se vůbec v hodnocení nepromítá. Měla jsem z toho smíšené pocity, dala jsem tedy sedmičku. Ostatní si můžou hodnocení přeci přidat :) Takže ti můžu přísahat, že sedmičku to má ode mě zaslouženě a hru jsem doporučila, problém v tom nevidím :) Kdyby mě to nebavilo, nerecenzuji to nebo ani nehodnotím, protože by to nemělo smysl, ale tohle je recenze na celek jako takový a stojím si za tím. Jiný člověk si dá 9 nebo 10 a řekne si: Vždyť ti negativa co napsala, mi vůbec nevadí, tak to je paráda, ale určitě si nebude stěžovat, že jsem to tak napsala, když se jedná o můj postoj, který zaujatý není.

PS: Nepíšu recenzi podle toho, jestli se to bude dalším Lojzům líbit nebo ne. Nedám mix mechanik do plusu jen proto, že na to ostatní Lojzové budou pohlížet jinak. Po odehrání mám nějaké pocity, sepíšu je podle sebe. Recenze je názor recenzenta a ne názor ostatních, to bych ani nemusela tu recenzi psát :) Napsala jsem jasně, že pro lidičky, kterým mé negativní pocity nevadí nebo to nebudou cítit stejně, si hru užijí :)
Mythixmythix30055
    8.5.2017 08:33
Mythix

@ odpověď na komentář od ThainDegu:Mapa byla naprosto v pohodě bez ní bych byla úplně marná a byla na Youtubu víckrát než jsem chtěla. Jenže já měla chaos v tom, kde jsem viděla dveře s nápisem A na tu kartu A, co jsem našla. A pokud budeš mít těch dveří X a přístupových karet Y, budeš se v tom ztrácet, já tedy určitě. Přesto nikomu necpu, že hra je špatná a nikdo by ji neměl hrát. Vypíchla jsem fakta, vzala to ze všech stran a to že mě titul potrestal špatným koncem už jen proto, že jsem to v posledních sedmi minutách vzdala, je můj problém, který se vůbec v hodnocení nepromítá. Měla jsem z toho smíšené pocity, dala jsem tedy sedmičku. Ostatní si můžou hodnocení přeci přidat :) Takže ti můžu přísahat, že sedmičku to má ode mě zaslouženě a hru jsem doporučila, problém v tom nevidím :) Kdyby mě to nebavilo, nerecenzuji to nebo ani nehodnotím, protože by to nemělo smysl, ale tohle je recenze na celek jako takový a stojím si za tím. Jiný člověk si dá 9 nebo 10 a řekne si: Vždyť ti negativa co napsala, mi vůbec nevadí, tak to je paráda, ale určitě si nebude stěžovat, že jsem to tak napsala, když se jedná o můj postoj, který zaujatý není.

PS: Nepíšu recenzi podle toho, jestli se to bude dalším Lojzům líbit nebo ne. Nedám mix mechanik do plusu jen proto, že na to ostatní Lojzové budou pohlížet jinak. Po odehrání mám nějaké pocity, sepíšu je podle sebe. Recenze je názor recenzenta a ne názor ostatních, to bych ani nemusela tu recenzi psát :) Napsala jsem jasně, že pro lidičky, kterým mé negativní pocity nevadí nebo to nebudou cítit stejně, si hru užijí :)Komentář byl autorem naposledy upraven 8.5.2017 08:43

Původní verze před úpravami:Mapa byla naprosto v pohodě bez ní bych byla úplně marná a byla na Youtubu víckrát než jsem chtěla. Jenže já měla chaos v tom, kde jsem viděla dveře s nápisem A na tu kartu A, co jsem našla. A pokud budeš mít těch dveří X a přístupových karet Y, budeš se v tom ztrácet, já tedy určitě. Přesto nikomu necpu, že hra je špatná a nikdo by ji neměl hrát. Vypíchla jsem fakta, vzala to ze všech stran a to že mě titul potrestal špatným koncem už jen proto, že jsem to v posledních sedmi minutách vzdala, je můj problém, který se vůbec v hodnocení nepromítá. Měla jsem z toho smíšené pocity, dala jsem tedy sedmičku. Ostatní si můžou hodnocení přeci přidat :)

ThainDegu napsal:Otázka je, jak je k tomu člověk schopen přistoupit. Pokud k tématice dokáže recenzent přistupovat s určitým neutrálním postojem tak to celek nemůže poškodit. Problém nastává v momentu, kdy člověk řekne, že se mu nelíbilo něco a ještě před hraním recenzovaného titulu jasně ví, že se mu nebude líbit ani další titul podobného ražení.

Mythix: Hra jako taková má perfektní systém map a jejich vykreslení. :) Tím pádem mě velmi překvapuje to, že jsi se v ní ztrácela.

Mythix   1x   Já fakt nevím, jestli se vyjadřuji špatně nebo mi jde těžko porozumět, ale zkusím to ještě jednou. Na nový Prey jsem se moc těšila, protože jsem hrála původní Prey, takže jsem to přeobjednala. Věděla jsem, že hru budu recenzovat, i kdyby to dopadlo jakkoli. Od první minuty hry jsem byla děsně nadšená, atmosféra se dala krájet. Já a francouzský klíč + snaha to proplížit kolem, cítila jsem se tak bezbranně a to mě moc bavilo. Bavilo mě ještě víc všechny ty místnosti prozkoumat, zjistit, co se vlastně děje a mít ucelený příběh, i když si diváci stěžovali, že mi to trvá. Já chtěla proniknout do všech místností a mít to komplet, protože jsem byla hodně zvědavá. Jenže k čemu ti je stealth, když dostaneš teleport, oživování mrtvol apod. Chápu, že pak můžeš danou lokaci projít vlastním způsobem a spousta hráčů to ocení, protože mají na výběr, tudíž jsem si zvolila i já. Zvolila jsem si cestu konfrontace nepřátel, protože to bylo rychlejší, měla jsem velký damage a stačil mi k tomu jen francouzský klíč a další zbraně jsem ani moc nevyužila. To je jak kdyby jsi dítěti dal kolo a stěžoval si, že na něm nejezdí. V Prey máš volbu a každý si zvolí jinak. Kdyby ten potenciál schopností chtěli využít na stoprocent byla by jedna (například bez stealthu jsi naprosto marný) , jenže v tom jde cítit ten Dishonored a máš to tady stejně jako tam, můžeš všechny povraždit nebo to proplížit. To je jak kdybys řekl, Dishonored se nehraje tak, že všechny pozabíjíš a pak čučíš, že máš špatný konec, jenže tu možnost máš, hráč si tedy zvolí a klidně se s tebou budu hádat o tom, že to podle mě špatně není. Pak nemůže být na začátku napsáno Play your way, ale projdi to stealthem nebo tvá recenze bude stát zaprd stejně jako tyMythixmythix30055    8.5.2017 08:26 Mythix

@ odpověď na komentář od FireWolf:Já fakt nevím, jestli se vyjadřuji špatně nebo mi jde těžko porozumět, ale zkusím to ještě jednou. Na nový Prey jsem se moc těšila, protože jsem hrála původní Prey, takže jsem to přeobjednala. Věděla jsem, že hru budu recenzovat, i kdyby to dopadlo jakkoli. Od první minuty hry jsem byla děsně nadšená, atmosféra se dala krájet. Já a francouzský klíč + snaha to proplížit kolem, cítila jsem se tak bezbranně a to mě moc bavilo. Bavilo mě ještě víc všechny ty místnosti prozkoumat, zjistit, co se vlastně děje a mít ucelený příběh, i když si diváci stěžovali, že mi to trvá. Já chtěla proniknout do všech místností a mít to komplet, protože jsem byla hodně zvědavá. Jenže k čemu ti je stealth, když dostaneš teleport, oživování mrtvol apod. Chápu, že pak můžeš danou lokaci projít vlastním způsobem a spousta hráčů to ocení, protože mají na výběr, tudíž jsem si zvolila i já. Zvolila jsem si cestu konfrontace nepřátel, protože to bylo rychlejší, měla jsem velký damage a stačil mi k tomu jen francouzský klíč a další zbraně jsem ani moc nevyužila. To je jak kdyby jsi dítěti dal kolo a stěžoval si, že na něm nejezdí. V Prey máš volbu a každý si zvolí jinak. Kdyby ten potenciál schopností chtěli využít na stoprocent byla by jedna (například bez stealthu jsi naprosto marný) , jenže v tom jde cítit ten Dishonored a máš to tady stejně jako tam, můžeš všechny povraždit nebo to proplížit. To je jak kdybys řekl, Dishonored se nehraje tak, že všechny pozabíjíš a pak čučíš, že máš špatný konec, jenže tu možnost máš, hráč si tedy zvolí a klidně se s tebou budu hádat o tom, že to podle mě špatně není. Pak nemůže být na začátku napsáno Play your way, ale projdi to stealthem nebo tvá recenze bude stát zaprd stejně jako ty

FireWolf napsal:Já tu hru sice ještě nehrál, ale hodně lidí o tom mluvilo jako o dalším Dishonored. Takže pokud tě Dishonored ani nebavil, tak proč jsi hrála tohle, když je to to stejné? Obě dvě hry patří do stealth žánru a pokud ses neschovávala před nepřáteli a celé to proběhla nebo je na potkání zabíjela, tak takhle se ty hry ale nehrají. U Dishonored tě navíc pak hra potrestala špatným koncem. To je jako kdybych já hrál nějaké anime hry a stěžoval si, že mě to vůbec nebaví, protože to jsou anime hry (které nemám rád) .

Lazy    Kdyz kouknes na levou stranu tady na blogu, tak uvidis ze mezi jeji ocekavane hry patri Star Wars Battlefront II a mimo jine i zde recenzovany Prey, takze se na neho asi tesila (nebo ji proste nejakym stylem pred vydanim zaujmul) a jen proste nedopadl podle jeji predstavy.Lazylazy34358    8.5.2017 07:43 Lazy

@ odpověď na komentář od FireWolf:Kdyz kouknes na levou stranu tady na blogu, tak uvidis ze mezi jeji ocekavane hry patri Star Wars Battlefront II a mimo jine i zde recenzovany Prey, takze se na neho asi tesila (nebo ji proste nejakym stylem pred vydanim zaujmul) a jen proste nedopadl podle jeji predstavy.

FireWolf napsal:Já tu hru sice ještě nehrál, ale hodně lidí o tom mluvilo jako o dalším Dishonored. Takže pokud tě Dishonored ani nebavil, tak proč jsi hrála tohle, když je to to stejné? Obě dvě hry patří do stealth žánru a pokud ses neschovávala před nepřáteli a celé to proběhla nebo je na potkání zabíjela, tak takhle se ty hry ale nehrají. U Dishonored tě navíc pak hra potrestala špatným koncem. To je jako kdybych já hrál nějaké anime hry a stěžoval si, že mě to vůbec nebaví, protože to jsou anime hry (které nemám rád) .

ThainDegu člen redakce   1x   Otázka je, jak je k tomu člověk schopen přistoupit. Pokud k tématice dokáže recenzent přistupovat s určitým neutrálním postojem tak to celek nemůže poškodit. Problém nastává v momentu, kdy člověk řekne, že se mu nelíbilo něco a ještě před hraním recenzovaného titulu jasně ví, že se mu nebude líbit ani další titul podobného ražení.

Mythix: Hra jako taková má perfektní systém map a jejich vykreslení. :) Tím pádem mě velmi překvapuje to, že jsi se v ní ztrácela.
ThainDeguthaindegu27578
    8.5.2017 00:03
ThainDegu

@ odpověď na komentář od kuler91:Otázka je, jak je k tomu člověk schopen přistoupit. Pokud k tématice dokáže recenzent přistupovat s určitým neutrálním postojem tak to celek nemůže poškodit. Problém nastává v momentu, kdy člověk řekne, že se mu nelíbilo něco a ještě před hraním recenzovaného titulu jasně ví, že se mu nebude líbit ani další titul podobného ražení.

Mythix: Hra jako taková má perfektní systém map a jejich vykreslení. :) Tím pádem mě velmi překvapuje to, že jsi se v ní ztrácela.Komentář byl autorem naposledy upraven 8.5.2017 00:25

Původní verze před úpravami:Otázka je, jak je k tomu člověk schopen přistoupit. Pokud k tématice dokáže recenzent přistupovat s určitým neutrálním postojem tak to celek nemůže poškodit. Problém nastává v momentu, kdy člověk řekne, že se mu nelíbilo něco a ještě před hraním recenzovaného titulu jasně ví, že se mu nebude líbit ani další titul podobného ražení.

Mythix: Hra jako taková má perfektní systém map. :) Tím pádem mě velmi překvapuje to, že jsi se v ní ztrácela.

kuler91 napsal:Tohle jí celou dobu říkám ... Když mě nebudou bavit sportovní hry, tak je taky hrát nebudu, natož recenzovat, protože vím, že z mého pohledu bych udělil neadekvátní hodnocení :D

O autorovi blogu

Mythix
Mythix
Žena, 21 let, Brno

Ahoj, vítám vás na svém profilu! Moje přezdívka je Mythix, na steamu BigDog. Ráda hraji hry na PC, na konzoli nebo i někdy na mobilu. Na Zing jsem se přidala, abych se zlepšila v psaní a splnila si svůj sen se stát redaktorkou nebo spisovatelkou. Zjistila jsem však, že je lepší to mít jako koníček, snad vás tedy mé články budou bavit!

Něco o mě

Očekávané filmy: Justice League, Mumie, Thor: Ragnarok, Transformer: Poslední rytíř, Auta 3, Temná věž

Očekávané hry: Star Wars Battlefront II, Life is Strange: Before the Storm, AC Origins, Anthem, Way Out, The Crew 2

Oblíbené seriály: Vražedná práva, Simpsonovi, Teorie velkého třesku, Futurama. Červený trpaslík, Ajťáci, Awkward a spostu dalších

Herní srdcovky: Stardew Valley, God of War, AC 2 série, Zaklínač, Heroes 3, Planet Coaster a většina logických her!

Hudba: dubstep, pop

Taky si ráda přečtu nějaký ten kvalitní thriller nebo fantasy knihu!

Steam: Pokud si chcete pokecat,

Založit herní BLOG